HVORFOR IKKE OPLEVE SYDHAVSØERNE

- Et af Danmarks smukkeste natur områder?

Med dette brev tilbyder vi jer (klubberne i klubben) at afholde en af jeres nærmeste golfudflugter på vores meget smukke golfbane. Vejrgaranti kan vi ikke tilbyde, men en oplevelse I sent vil glemme, er noget vi lægger meget vægt på, og da vi ligger i Syd Danmark har vi heldigvis flere solskinstimer end gennemsnittet af Danmark.

Halsted Kloster Golfklub (v/ Halsted Kloster Gods) ligger ca. 10 min kørsel uden for Nakskov på Lolland. Golfklubben ligger midt i Dyrehaven, som er et utroligt rigt naturområde, med fredede arealer på og omkring golfbanen.

Halsted Kloster er første gang nævnt i 1305, og den nuværende hovedbygning er opført i 1847. Klubhuset ligger i en af de gamle skovriderboliger som tilhører Halsted Kloster.

Brochure  - Grupper klik for download

Online booking klik her

Utrolig smukt golfområde

Halsted Kloster Golfklub har en meget smuk 18 huls bane, som er 5.884m fra (gul tee) og 4.953m fra (rød tee)

Golfbanen råder samtidig over en drivning range (250 m), puttinggreen, indspilsbane og tilhørende 6 huls par 3 bane

I vores meget smukke og fredede klubhus er der automater til varme og kolde drikke samt plads til bespisning af op til 80 mennesker. Klubbens restauratør kommer gerne og sørger for mad og drikke. Maden skal dog forudbestilles (se bestillingsliste og forslag)

GREEN FEE PRISER

Hverdage
Senior 400,-
Junior 200,-
9 huller 1/2 pris
Søndage & Helligdage
Senior 400,-
Junior 200,-
Senior Fredag, lørdag søndag og helligdage efter kl. 14. * 200,-
 * Der gives ikke yderlig rabat på denne pris!
 * (gælder ikke flexmedlemmer)
Pay&Play - par 3 banen alle dage
Senior 100,-
Junior 50,-

Buggy leje (forudbestilles) 250,-
Bagvogn leje 40,-

DGU's juniorordning: Halsted Kloster Golfklub er med i DGU's ordning for juniorer (3 for 1).